Godmorgon

Ligger i sängen just nu, precis vaknat och väntar på att klockan ska bli lite mer innan jag går upp. Har fortfarande jetlag så vaknar runt 7... 

Har iallafall kommit fram till Mead där jag ska spendera mitt år, umgåtts med familjen som är så himla fina! 




Igår var min första dag här och på förmiddan åkte vi och fixa min mobil så nu har jag amerikanskt nummer och hur mycket internet som helst. Sen passade vi även på att köpa ryggsäck eftersom det är vad alla använder i skolan här. 
Klockan halv 2 hade jag tid på skolan för att bestämma mina lektioner, har skönaste schemat ever! Bara 2 seriösa lektioner som är samhäll och engelska, de andra är gitarr, pottery, racquet sports(tennis, badminton osv) och troligen ska jag även ha yearbook men de får jag reda på första dagen! Kommer troligen också prova spela volleyboll för det gick inte att ta dans. 

På kvällen åkte vi på min första baseboll match. Så kul även fast jag inte kan så mycket om baseboll än, de är liksom skön stämning! Helt plötsligt under matchen dök även mitt namn upp på skärmen och dom i högtalarna säger att de är min första match, haha va så chockad! 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: