Spring

Nu är verkligen våren här vilket är så jävla naaajjs. Tänkte göra en liten snabb uppdatering innan jag börjar städa mitt rum. 
Jag har gått med i skolans tennislag. Tänkte först börja i track and field men insåg att jag hellre vill lära mig tennis och ha kul med Elisa och Cami än att springa mig dödstrött. Tror jag gjorde rätt val för hörde att några hade spytt på första träningen... istället spelar jag tennis i 1h och sen zumba eller typ boxning i 30 min och skrattar så mycket att jag har träningsvärk i magen. 
Alltså skolan i usa är så jävla mycket mer än plugga, dom har dessutom roliga klasser som tillexempel pottery. Har tänkt fett mycket på vad översättningen är av pottery och tog fett lång tid innan jag kom på att man säger keramik. Iallafall är de faktiskt fett kul och dessa 2 krukor(?) på bilden är min första som jag gjort på en sån här patta som snurrar runt. Innan gjorde vi typ djur och sånt med lera typ. 
Denna bild är från förra helgen då jag och Petra åkte och pratade inför lite männsikor om Sverige och Finland. Människorna som var där var sånna som hade typ sverige, norge, danmark eller finsk bakrund. Jag gillar ju att prata inför folk så tyckte det var jättekul, men nu har 2 till föreningar ringt mig och vill typ att vi ska gå med i dom.  En tjej var dock svensk och jättetrevlig, hon ringde mig igår och vi prata rätt länge. Hon hade bott i LA som Aupair, hawaii på college där hon hade träffat sin man och nu bor dom här. Ps. japp mitt ansikte är numera en köttebulle
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: