ÄNTLIGEN LOV

Ligger i mitt rum, har legat här hela dagen och kollat på PPL. Skypade med mamma och pappa imorse, vilket jag försöker göra varje lördag- och söndagsmorgon. Dom var i Stockholm och hade det mysigt, gash vad jag saknar Stockholm. Ska jag flytta någonstans är de stor chans att det blir Stockholm. 
 
Jag har hunnit fylla 18 sen jag blogga här sist, inte för det känns som det alls. Till min förvåning har jag inte så mycket hemlängtan just nu, vilket är bra. Dagen innan min födelsedag var jobbig men känns rätt bra nu och har lite planer framöver som gör det mindre jobbigt. Det tråkiga dock är väl att min födelsedag kändes väldigt onödig, känns inte som det var min födelsedag och det var liksom min 18 årsdag. 18 år är ändå ganska stort och jag borde vara ute festa med mina vänner, och dricka vin framför mina föräldrar bara för att jag kan. Jag är vuxen nu men inget förändrades för mig. Tror jag ska planera en fejk födelsedag i sommar, så jag kan fira som alla andra. 
 
Nu ska jag gå ner och käka middag med familjen, sen film eller homework, har inte bestämt än. Läxan är redan sen så vad gör det om den blir ännu en dag senare, tycker om den dock för vi skriver om våra believes. Jag skriver om min familj och mina vänner, jobbiga är väl att vi måste presentera det inför klassen och jag kommer säkert börja gråta....
 


Anonym säger:

Njuuut av din ledighet nu gumman!

God Jul

/Mamma =D

2014-12-22 | 10:26:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: