skypat för första gången

Precis alltså avslutat ett skypesamtal med min värdfamilj, herrguuud va kul!!!!!! Så nervöst men så kul. 
Familjen var till och med trevligare, sötare och snällare än vad jag redan trodde. Så skönt att ha detta gjort för nu är jag inte alls lika nervös över denna resa längre. 
 
Vi hade egentligen bestämt att vi skulle skypa imorgonbitti men helt spontat ville dom skypa nu istället och samtidigt som dom ringde råka typ hela min skjorta knäppas upp och jag vette fan allt vad som hände så seriöst jag fick världens panik. Aja tur att dom var så gulliga, och även fast jag typ glömde bort all engelska jag lärt mig genom åren tyckte dom jag var över förväntan så det är ju skönt att höra haha!
 
Sönerna var så himla söta, typ fett blyga men ändå nyfikna, och lillkillen satt typ bara och vinka. Sen kom en katt helt plötsligt som dom ville visa upp, aa dom var bara så himla söta och vi ska skypa snart igen vilket jag ser fett mycket fram emot. 
 
Är iallafall i extas nu typ och det kommer vara helt omöjligt att somna ikväll för jag kommer bara ligga och tänka på allt dom snacka om! Dom berätta att dom redan planerat en massa resor. Troligen florida efter jul och sen även Washington DC på våren för att gå på någons bröllop, och får inte heller glömma alla andra utflykter som Seattle, deras sommarhus typ vid nån lake och sen även skidställena. 
Trodde verkligen inte jag skulle hamna hos en familj som skulle passa så bra in på mig, liksom asså jag kan typ inte förstå att allt detta är sant! 
 
 Nu ska jag ta en dusch och efter det sätta på någon film för att typ varva ner. 
 
 


Ida Björnfot säger:

Ååh jag ska också skypea med min värdfamilj snart! Såå nervös... Och ska också bo i Washington, i en stad som heter Lacey och är förort till Olympia! :) Vilken organisation åker du med? Jag länkade förresten dig i min blogg så att jag själv kan gå in och läsa den när vi väl åkt för att se hur du har det i en annan del av Washington! ;)

Svar: Åh det är hur kul som helst, har planerat en andra skype nu! Va kul att vi kommer bo hyfsat nära varann, jag åker med explorius. Vad snällt att du länka!! Jag håller på att fixa med min design nu så ska länka en massa jag också nu så fort jag får tid :)
Elin Pettersson

2014-05-14 | 13:20:35 | Bloggadress: http://www.idaintheus.wordpress.com
Hanna säger:

Hej! Vad roligt att du skypade med din värdfamilj :) Hur verkar dem?
Jag ska också åka till USA i höst, Kirklin i Indiana för att vara exakt. Är sååå taggad!
Vilken organisation åker du med? Jag åker med explorius :)
Skulle du vilja göra ett länkbyte? Många frågor hahah! :P Kram

Svar: Ja gud det var hur kul som helst! Dom verkade så gulliga och jag älskar dom typ redan! Jag åker också med explorius:)Visst de kan vi, jag hade tänkt fixa och länka massa bloggar så fort jag får sommarlov haha! Kram
Elin Pettersson

2014-05-18 | 22:44:45 | Bloggadress: http://hkmm.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: