Tiden rinner iväg

Har verkligen fått en vardag här, 
6.00 ringer väckarklockan varje morgon, för att kunna snooza 30min innan jag hoppar in i duschen.
8.15 börjar min första lektion, citizinship. Det är en ganska enkel klass och har den tillsammans med Petra så har rätt kul, plus gillar verkligen läraren (dilf).
9.13 eller nåt sånt börjar min andra klass vilket är gitarr. Lika enkel som de låter men tycker inte om människorna där för de är mest 15 åringar typ..
10.20 typ är de dags för marknadsföring . Sitter brevid Petra och Juliette, så de är kul! Plus att den klassen är fett lätt med nästan inga läxor. 
11.08 är de lunch, sitter med massa amerikanare. Dom pratar nästan alltid om allt plugg haha så har tagit lång tid att lära känna alla men nu börjat mitt riktiga jag komma fram. 
11.45 typ börjar engelskan. Klassen jag hatälskar, älskar att jag känner så många där och att jag typ skrattar och pratar genom hela lektionen meen de jobbiga är att jag har sjukt mycket plugg.. Så borde kanske jobba mer på lektionerna men jag är ju här för att ha kul så då är de värt lite extra homework. 
12.40 eller så är de pottery, man jobbar med lera typ och gör olika figurer. Är tyst som en mus här. De är en klass med många roliga killar i men har inget gemensamt riktigt så sitter mest och skrattar för mig eftersom jag hels tiden tjuvlyssnar på alla andra. Pratar med folk men de är liksom ganska stelt.
13.40 typ är sista lektionen som är yearbook. Har den lektionen med kaitlyn så de är kul! 

Efter de tar jag aningen skolbussen hem eller åker med kaitlyn och Petra för vi bor nästan grannar. 
När jag kommer hem tar jag ett äpple och sätter mig och kollar på Ellen show tills jag somnar för 1 timme. Går upp och om jag ör duktig går jag ner och tränar men denna vecka har jag vart helt trött så sover typ tills middan är klar. Efter middan spenderar jag typ 1-2 timmar till plugg sen umgås jag med familjen innan jag går och lägger mig.

Varsegod nu vet ni min tråkiga vardag här. Tiden går riktigt fort, jag vet dock inte om de är bra eller dåligt? Asså julpynt överallt och julmusik i affärerna redan.. Fast tror jag tycker de är bra, räknar ju ner dagarna tills jag får återvända till Sverige. 
Kommer väl låta lite hemsk nu men har hittat vänner här nu och har riktigt kul för tillfället så saknar inte Sverige så mycket längre, men längtar dock fortfarande hem. De är lite svårt att förklara haha.. 
Aja nu ska jag ner och göra chokladbollar för Michelle och hennes vänner, sem blire dags för läxor. 
PS. För mycket text så orkar inte läsa igenom men hoppas de inte är allt för många slarvfel. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: