first day of High s

 


eva gustafsson säger:

Lilla elin, hur har du det? Så, synd, att du känner dig ensam, jag vet vad du menar, jag är nog lite lika dig. Man mår bäst med fam. O vänner det kanske går över, tänk att vi är med dig, varje dag! Åh, önskar att jag fanns hos dig, o ge dig en STOR VARM KRAM! HOPPAS det snart känns bättre! Du ska veta att vi är ensamma utan dig också♡♡♡☆☆☆

2014-09-11 | 10:52:54
eva gustafsson säger:

Lilla elin, hur har du det? Så, synd, att du känner dig ensam, jag vet vad du menar, jag är nog lite lika dig. Man mår bäst med fam. O vänner det kanske går över, tänk att vi är med dig, varje dag! Åh, önskar att jag fanns hos dig, o ge dig en STOR VARM KRAM! HOPPAS det snart känns bättre! Du ska veta att vi är ensamma utan dig också♡♡♡☆☆☆

2014-09-11 | 10:53:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: