Helgen


Tar alldeles för lite bilder, denna är min ända bild från helgen och då har min helg vart helt fullspäckad. 
Tiden flyger iväg för jag har alltid något att göra. Har liksom vart här i 3 veckor och fortfarande inte haft en ända dag där jag bara vart hemma.

Iallafall helgen började med en amerikansk fotbollsmatch på fredagen för Brett spelade. Lördagen spenderade jag ute i skogen på ett youth group camp. Kul och tråkigt, de va inte någon i min ålder:( 
På söndagen åkte jag och shoppa lite med 2 vänner och efter det åkte jag hem och spenderade kvällen med familjens vänner och släkt för vi hade en bonfire. 

Nu ska jag sova och tagga min andra softboll match som är imorn! Godnatt 


eva gustafsson säger:

Hej Elin! Det är bra att du har mycket att göra då går tiden fort, och du slipper ha tråkigt. Tittar efter dig varje dag! Har du träffat nån kompis än? Robin fyller ju på söndag, vi får väl fixa nåt till honom.och du får fortsätta med dina grejer. Många kramar till dig gumman!!!

2014-09-16 | 10:24:56
eva gustafsson säger:

Hej Elin! Det är bra att du har mycket att göra då går tiden fort, och du slipper ha tråkigt. Tittar efter dig varje dag! Har du träffat nån kompis än? Robin fyller ju på söndag, vi får väl fixa nåt till honom.och du får fortsätta med dina grejer. Många kramar till dig gumman!!!

2014-09-16 | 10:26:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: