En tanke

Har ju nu varit på 3 möten som ska förbereda mig för mitt kommande år och på ena av mötena pratade dom om High School, vad som väntar oss och tips på hur vi ska skaffa vänner. Det kommer vara som en bergodalbana hela året och dom försöker ju förbereda oss så bra som möjligt, men jag tror ingen som ska åka, eller iallafall inte jag, kommer förstå vad det är vi gett oss in på förens vi är där.

 Iallafall var ett av tipsen dom gav SÄG JA TILL ALLT, oavsett om du har plugg, säg yes. Även fast det är något du aldrig kanske gjort förut, säg yes. Vi är ju inte där för att bara plugga, utan framförallt ha kul och det har man ju med vänner. 

Om jag vill få ut det bästa av detta år så ska jag va positiv till allt, försöka och prova en massa nya saker. Jag vill träffa vänner för livet, få en jäkla massa erfarenhet och sjuka minnen som jag alltid ska komma ihåg. 

 Iallafall tyckte jag detta "säg yes till allt" alltid är bra att ha där bak i huvudet, oavsett om du är hemma i vardagen eller iväg på nån resa. Så tänkte tipsa er och jag kommer definitivt köra stenhårt på detta, som min pappa alltid sagt "regel nr 1 är att man måste ha lite roligt också" inte ta livet för seriöst och speciellt inte i denna ålder. 

 Kanske lite rörigt inlägg men det är bara att vänja er hörni för det kommer alla inlägg vara! 

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: