På topp

Dom säger att året är som en berg och dalbana, jag är väl på toppen nu isåfall. Allt känns så bra, haft full rulle hela veckan. Veckodagarna går så fort och helgerna känns som långa lov, hur bra är inte de? 

I fredags var jag hemma från skolan så åkte och shoppade med Michelle på förmiddagen, vid lunch kom Kaitlyn och hämta upp mig sen åkte vi till Panda Express för lunch med Petra, Melinda och Elisa. Orange chicken är min favoritmat här😍 Efter lunch gick vi till mitt favorit glassställe, vilket är coldstone. Kommer ni ihåg glada glassen? De är iallafall som de. Efter de åkte jag hem för att senare bli upphämtad av Alycia, vi åkte till skolans basketmatch. De var match mot vår rivalskola så alla gick och de va tema osv. Nästa alla hade "klätt upp sig" förutom jag haha yeey...
Tog iallafall med mig polaroid kamera vilket va kul, men har fortfarande inte fattat inställningarna så bilderna blev fett mörka 





Igår åkte jag till ett college på deras basketmatch, fast då jobbade jag i ett matstånd så såg inte så mycket av matchen. Men såg tillräckligt mycket för att verkligen vilja gå på college nu!
 




Nu ska jag till kyrkan, yeey...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: