Florida

Som jag tror ni alla redan vet åkte u jag till florida i slutet på Januari. Här är iallafall några bilder från resan.
 
Första 3 dagarna spenderade vi på Disney world och universal. Min favorit var Universal, dom hade gått all in på allt och allt var bara så himla coolt. Glömmer alltid bort att ta kort men åh skulle kunna åka tillbaka dit 1000 gånger om. 
 
 
Sista dagarna spenderadevi i en liten surfarstad där Michelles mamma och pappa bodde. Blev helt kär här, husen var gamla och mysiga och på kvällen när vi gick ut för att äta skaldjur på en pir såg man killar i 20års åldern surfa. Började tänka på vafan jag gör i Spokane haha... eller i sverige. Förstå vilket underbart liv dom lever, nej jag vill bli livsnjutare och bo på en tropisk ö nuuuuuuu. 
Sen var det dags att lämna värmen och flyga tillbaka till Spokane. 
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast för mig!)

Bloggadress:

Kommentar: